אז החלטתם שאתם רוצים להגדיל את החשיפה לעסק שלכם באמצעות קמפיין פרסום של באנרים לגוגל או על ידי קמפיין Remarketing (הצגת הבאנרים רק למבקרים באתר שלכם). כעת עומדות בפניכם שתי החלטות חשובות שצריך לבצע. ההחלטה הראשונה תהיה באיזה סוג באנרים לבחור והשנייה תהיה בחירת הגודל לבאנרים/מודעות שתפרסמו בגוגל.
על מנת לסייע לכם לבחור את גדלי הבאנרים המתאימים לקמפיין הפרסום שלכם נציג בפניכם את כל גדלי הבאנרים שנתמכים בגוגל ורלוונטיים עבורכם. נסביר בנוסף למה צריך להתאים את עיצוב הבאנר לכמה גדלים שונים ואיך לבצע את בחירת הגדלים הנכונה לקהל היעד של קמפיין הפרסום שלכם.
איך לבנות אתר בחינם בשעה וחצי?
יש לי הצעה מעניינת עבורך, יצרתי הדרכה מלאה של למעלה משעה וחצי שתלמד אותך איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לך אותה למייל.
✓ על ידי מילוי הטופס אני מאשר/ת קבלת טיפים, מדריכים בחינם וחומר פרסומי למייל
טבלת גדלי באנרים לגוגל Ads
נכון להיום קיימים 15 גדלי באנרים שנתמכים בגוגל אדוורדס (Adwords) וגוגל Ads (קיימים גם גדלים נוספים שמוצגים אך ורק בארצות מסוימות ולא נתמכים בארץ). בטבלה מתחת תוכלו לראות את כל גדלי הבאנרים לגוגל Ads/Adwords. תוכלו לצפות בגודל הבאנר, שם הבאנר, באיזה פלטפורמות הבאנר נתמך (מחשב נייח, טלפון נייד או שניהם) ותוכלו גם לצפות בתמונה הממחישה את גודל הבאנר. למי שרוצה ניתן גם לצפות בגדלי מודעות נוספים באתר של גוגל AdSense וניתן לצפות גם במדריך מפורט יותר שכולל סרטון הדרכה המסביר איך לבחור גדלי באנרים לגוגל.
למה בכלל צריך גדלים שונים לבאנרים? ואיך לבחור את הגדלים הנכונים?
הסיבה לכך שאנחנו צריכים גדלי באנרים/מודעות שונים לגוגל היא בגלל שבאתרים השונים ברחבי הרשת שטח הפרסום המוצע הוא בגודל שונה. הרעיון הוא מאוד פשוט באתר גוגל אדסנס מאפשרים לבעלי אתרים להשכיר שטח פרסום שיציג מודעות מהאתר גוגל Ads (האתר שבו אתם משתמשים בשביל לפרסם את העסק שלכם).
עבור כל לחיצה על מודעה של גוגל בעל האתר יקבל סכום כסף משתנה שמוגדר לפי פרמטרים שונים. לבעלי האתרים שמפרסמים מודעות באתר שלהם יש את האפשרות לבחור אילו גדלי באנרים יופיעו באתר מתוך הרשימה שהצגנו מעל.
בגלל שכל בעל אתר בוחר בגדלי באנרים שונים על סמך שטח פנוי באתר שלו אנחנו נצטרך באנרים בגדלים שונים שיתאימו למרבית האתרים שבהם אנחנו רוצים שהמודעה שלנו תופיע. אם הבאנרים שאנחנו מפרסמים הם בגודל שונה ממה שבעל אתר מסוים מאפשר להציג אז המודעה שאנחנו מפרסמים לא תופיע באותו אתר. כך שבאופן תיאורטי ככל שאנחנו מתאימים את הבאנר לכמה שיותר גדלים הוא יוצג ביותר אתרים ברחבי הרשת ויגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים.
לאחר שהבנו למה צריך להתאים את הבאנר לגדלים שונים בואו וננסה להבין איך זה עובד בפועל. כאשר אתם יוצרים קשר עם מעצב באנרים הוא יעצב עבורכם באנר אחד ואת העיצוב הוא יתאים לכמות הגדלים שאתם תבחרו. בתמונה מתחת תוכלו לראות דוגמא לסט באנרים בכמה גדלים שונים.
מה שאתם תצטרכו להחליט זה באיזה כמות באנרים לבחור ובאילו גדלים. למרות שיש לגוגל 15 גדלים שונים מומלץ לבחור ב-5-10 הגדלים הפופולריים ביותר. לבאנרים הגדולים יותר יש בדרך כלל אחוזי לחיצה גבוהים יותר מאשר הבאנרים הקטנים ובנוסף ניתן להכניס בהם גם יותר תוכן מאשר הבאנרים הקטנים. כאשר אתם יוצר קמפיין באנרים בגוגל יש להתייעץ עם מפרסם בגוגל או מעצב באנרים על מנת לבחור את הגדלים המתאימים ביותר עבור יצירת קמפיין פרסום איכותי.
אלמנט נוסף וחשוב שצריך להשפיע על הבחירה שלכם הוא הפלטפורמה שבה הבאנר נתמך. חלק מגדלי הבאנרים נתמכים רק במחשב הנייח, חלק נתמכים רק בטלפון הנייד וחלק נתמכים ב-2 הפלטפורמות. אם לצורך הדוגמא אתם מפרסמים אפליקציה לפלאפון אז אתם תרצו שלכל גדלי הבאנרים תהיה תמיכה בטלפון הנייד, לעומת זאת אם קהל היעד שלכם הוא חברות גדולות וארגונים אז העדפה תהיה לבאנרים גדולים שיותר שיופיע המחשב הנייח. שימו לב שחלק מהבאנרים נתמכים גם בטלפון הנייד וגם במחשב הנייד (לדוגמא באנר בגודל 300 על 250).
מעוניינים בעיצוב באנרים לפרסום בגוגל? הגעתם למקום הנכון!
קמפיין באנרים לגוגל ופרסום איכותי מתחיל מבאנרים איכותיים המתאימים לקהל היעד שעבורו אתם רוצים ליצור את הפרסום. היכולת ליצור באנרים עם שירות לחיצות גבוה עבור גוגל אדוורדס/אדס הופכת למורכבת ככל שהשנים עוברים וללא סיוע של מעצב מקצועי לא תוכלו להגיע לתוצאות.
אם אתם מעוניינים בשירותי עיצוב באנרים הגעתם למקום הנכון ואין צורך להמשיך בחיפוש. במקום להסתבך עם גודל באנרים וסוגי באנרים תנו לבעל מקצוע עם ניסיון רב בתחום לעזור לכם לבצע את ההחלטות החשובות על הצד הטוב ביותר. אנחנו מציעים שירותי עיצוב באנרים סטטיים לגוגל ושירותי עיצוב באנרים מונפשים ב-HTML5. אם אתם מעוניינים בעיצוב באנרים לקמפיין פרסום צרו קשר ונשמח לסייע לכם.
עוד לא צפיתם בהדרכה? זה בחינם!
אני רוצה ללמד אתכם לבנות אתר אחד בחינם. מדובר על הדרכה של למעלה משעה וחצי שבה אני אלמד אותך מ-0 לבנות אתר כולל רכישת אחסון ודומיין. לקבלת ההדרכה למייל באופן מיידי יש להשאיר פרטים מתחת.
✓ על ידי מילוי הטופס אני מאשר/ת קבלת טיפים, מדריכים בחינם וחומר פרסומי למייל
יוחאי ירמיהו
עוסק בתחום של עיצוב גרפי ובניית אתרים למעלה מעשור. מתמחה בתחום של עיצוב באנרים ומודעות לפרסום בגוגל ובפייסבוק ומתמחה בתחום של פיתוח אתרים ודפי נחיתה מ-0 באמצעות וורדפרס.
איפשהו בדרך עשיתי גם תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה, הנדסאי תעשייה וניהול עם התמחות בשיווק אם זה מעניין מישהו.
אם אהבתם את המדריך לגדלי באנרים ואתם רוצים לשתף אותו ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתורי השיתוף מתחת:
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:
באנר (Banner) משמש כאחד הכלים החזקים ביותר עבור פרסום לעסק באופן ממומן או אפילו דרך האתר. במדריך הבא תוכלו ללמוד מה זה באנר ומה השימושים שלו.
לאחר שהצלחתם לבחור את כמות הבאנרים וגודל המודעות לגוגל Ads השלב הבא יהיה לבחור את סוג הבאנרים הרצוי. באנרים עם אנימציה, באנרים סטטיים, באנרים בפלאש, באנרים ב-HTML5 ועוד... במדריך הבא נציין מהם סוגי הבאנרים ובאיזה סוג באנרים מומלץ לבחור לקמפיין שלכם.
כאשר אתם מפרסמים את העסק באופן ממומן באמצעות גוגל או פייסבוק מומלץ לעשות שימוש בדף נחיתה מקצועי שיעזור לשפר המרות בקמפיין פרסום. במאמר הבא נסביר לכם מהו דף נחיתה ונציג בפניכם כמה טיפים חשובים לבניית דף נחיתה מקצועי שמספק תוצאות ויביא לכם לקוחות חדשים לעסק.
על מנת שתוכלו לנהל את עמודי המדיה החברתית של העסק שלכם בצורה מקצועית חשוב שתעלו תמונות מעוצבות ובגודל הנכון. במדריך הבא נציג בפניכם את הגדלים המומלצים לכל אתרי המדיה החברתית הפופולריים: פייסבוק, יוטיוב, טוויטר, לינקדאין, וואטסאפ, פינטרסט אינסטגרם ועוד...
באנרים הם אחד מאמצעי הפרסום המובילים שקיימים בעולם הדיגיטלי. אם יש לכם אתר עם כניסות בואו ללמוד איך להוסיף באנרים לאתר ולשפר המרות באופן משמעותי ובחינם.