רעיונות ייחודיים לשיפור המיתוג
נכתב ע"י יוחאי ירמיהו
במאמרים הקודמים שלנו בנושא מיתוג הסברנו מה זה מיתוג ואפילו נתנו לכם טיפים חשובים למיתוג נכון של העסק. במאמר של היום ניתן לכם כמה רעיונות נוספים לשיפור המיתוג של העסק ובניגוד לטיפים למיתוג במדריך הקודם חלק מהרעיונות הפעם יהיו ייחודיים כך שנכון להיום לא קיימים בעלי עסקים רבים שמשתמשים בהם.
איך לבנות אתר בחינם בשעה וחצי?
יש לי הצעה מעניינת עבורך, יצרתי הדרכה מלאה של למעלה משעה וחצי שתלמד אותך איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לך אותה למייל.
✓ על ידי מילוי הטופס אני מאשר/ת קבלת טיפים, מדריכים בחינם וחומר פרסומי למייל
רעיונות ייחודים לשיפור המיתוג
שאנחנו מתחילים תהליך של מיתוג לעסק בדרך כלל האלמנטים הגרפיים שאנחנו יוצרים הם: עיצוב לוגו, באנר לפייסבוק, חתימה למייל, כרטיס ביקור, מעטפה ממותגת, נייר מכתבים ועבור העסקים הרציניים יותר אנחנו גם מציעים שירותי בניית אתרים.
בנוסף לאפשרויות שהצגנו מעל יש לנו כמה רעיונות נוספים שיעזרו לכם לשווק ולמתג את העסק בצורה טובה יותר ללקוחות הקיימים ורוב הדרכים שנציג הם בחינם.
באנרים למייל
נתחיל מהשאלה כללית, האם אתם משתמשים בתמונת חתימה למייל כאשר אתם מתכתבים עם הלקוחות שלכם? במידה וכן כל הכבוד ובמידה ולא תחילו להשתמש. בנוסף לחתימה למייל קיים תחום נוסף של עיצוב באנרים למייל ושם אנחנו מוסיפים לחתימה גם באנר.
באנרים למייל הם אחד הכלים החזקים ביותר שמאפשרים ליצור פרסום לעסקים עבור קהל הלקוחות הקיים וכל הטוב הזה הוא מגיע בחינם. אז למה לשלם לגוגל או פייסבוק על פרסום כשאפשר בחינם? איך זה עובד בפועל? באותה צורה שאתה מגדירים חתימה למייל (יש לכם כאן מדריך של הוספת חתימה ב-Gmail) אתם מכניסים את הבאנר שאתם רוצים באותה צורה מתחת או מעל החתימה וכך אתם מפרסמים שירות או מבצע לכל הלקוחות שאיתם אתם מתכתבים במייל וללא עלות. איך זה נראה בפועל? צפו בדוגמא מתחת:
בתמונה למעלה אתם יכולים לראות שמתחת לחתימה יש באנר וקיימת האפשרות להחליף אותו במידה ויש צורך בכך. גודל התמונה הוא ברוחב של 320 פיקסלים וגובה של 100 פיקסלים מה שאומר שגודל זה גם תואם את גדלי הבאנרים הנתמכים בגוגל, כך שיש לכם את האפשרות ליצור עיצוב באנר לגוגל וגם לעשות בו שימוש בתור באנר למייל.
פרסומת בחשבונית של העסק
בתור בעלי עסקים אנחנו שולחים חשבונית ללקוח בכל עסקה שאנחנו עושים. למה לא להשתמש בשטח הריק של החשבונית ולהוסיף תוכן שיווקי או את השירותים שיש לעסק שלכם להציע? מתחת אתם יכולים לראות דוגמא להוספת שירותים שהעסק מציע בתחתית המסמך של החשבונית.
בדוגמא מתחת אתם יכולים לראות שבתחתית המסמך מוצגים השירותים שיש לחברה להציע והדרכים ליצירת קשר איתם. במידה והלקוח לא ידע שהעסק מציע שירות מסוים לאחר צפייה בחשבונית הוא ידע. בנוסף ליכולת של הוספת שירותים ניתן גם לפרסם באנרים באותה צורה שאתם מפרסמים בגוגל ובפייסבוק.
מענה קולי כאשר מתקשרים אליכם
אז מענה קולי אולי זה משהו שפחות קשור למה שאנחנו עושים אבל דרך מצוינת לחזק את המחשבה של הלקוח ולאפשר לו להבין בצורה טובה יותר שאתם "מותג" היא הוספה של צליל מנגינה מגניב כאשר מתקשרים אליכם.
אבל שיהיה משהו נעים ונחמד ולא המנגינה המעצבנת שאנחנו שומעים במשך 60 דקות עד שעונים לנו בחברות כמו הוט וסלקום, למרות שפייר להגיד שהם עונים היום קצת יותר מהר ומה ששלהם שלהם אבל המנגינה עדיין מעצבנת וזמן ההמתנה עדיין ארוך מידי.
בנוסף למנגינה תדאגו להודעה המאפשרת להשאיר הודעה קולית מחוץ לשעות הפעילות על מנת לא לאבד לידים שמתקשרים מחוץ לשעות הפעילות. באופן מוזר יש אנשים מוזרים שמתקשרים בשישי, בשבת ובשעות הלילה המאוחרות וללא מענה קולי אתם תאבדו את הפנייה שלכם (למרות שליד כזה בדרך כלל הוא לא ליד רציני).
ערוץ יוטיוב עסקי
נכון להיום יש יותר ויותר אנשים ביוטיוב שיודעים להשתכר באופן חודשי (לקבל משכורת מפרסום) רק מהשימוש ביוטיוב ולמרות זאת בעלי עסקים לא משתמשים בפלטפורמה הנפלאה הזאת לפרסום העסק שלהם. לדעתנו יוטיוב היא הפלטפורמה הטובה ביותר מבין אתרי המדיה החברתית לפרסום העסק (תלוי כמובן בסוג העסק, זה לא מתאים לכולם) ומניסיון אישי יוטיוב מביאה הרבה מאוד תנועה לאתר ולקוחות חדשים כאשר אתם עושים את זה נכון.
צפו במדריך הבא כדי ללמוד איך לפתוח ערוץ יוטיוב עסקי ותפתחו ערוץ לעסק שלכם עוד היום. ולמי שזקוק לעזרה אנחנו גם מציעים שירותי עיצוב באנרים ליוטיוב ונשמח לסייע.
ואם אתם פחות אוהבים את יוטיוב אז תפתחו פרופיל בפייסבוק או בלינקדאין וגם כאן יש לנו מדריך לפתיחת עמוד פייסבוק עסקי ומדריך לפתיחת עמוד לינקדאין עסקי.
עוד לא צפיתם בהדרכה? זה בחינם!
אני רוצה ללמד אתכם לבנות אתר אחד בחינם. מדובר על הדרכה של למעלה משעה וחצי שבה אני אלמד אותך מ-0 לבנות אתר כולל רכישת אחסון ודומיין. לקבלת ההדרכה למייל באופן מיידי יש להשאיר פרטים מתחת.
✓ על ידי מילוי הטופס אני מאשר/ת קבלת טיפים, מדריכים בחינם וחומר פרסומי למייל
יוחאי ירמיהו
עוסק בתחום של עיצוב גרפי ובניית אתרים למעלה מעשור. מתמחה בתחום של עיצוב באנרים ומודעות לפרסום בגוגל ובפייסבוק ומתמחה בתחום של פיתוח אתרים ודפי נחיתה מ-0 באמצעות וורדפרס.
איפשהו בדרך עשיתי גם תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה, הנדסאי תעשייה וניהול עם התמחות בשיווק אם זה מעניין מישהו.
אם אהבתם את המדריך ואתם רוצים לשתף אותו ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתורי השיתוף מתחת:
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:
בעבר הרחוק לפני שכולנו עברנו לעולם הדיגיטלי מיתוג לעסק היה תהליך שרובו התנהל מהצד של הדפוס. היום לעומת זאת עברנו לעולם הדיגיטלי ובעל עסק שמהסס מפספס ולא יתקדם כמו שצריך. כנסו ולמדו כיצד לשפר מיתוג בדיגיטל.
החלטתם לפתוח עסק חדש ואתם כל הזמן שומעים את המילה המעצבנת הזאת מיתוג ואתם לא בטוחים מה זה? כנסו למדריך הבא ונלמד אתכם מה זה מיתוג ולמה הוא כל כך חשוב לעסק.
אם אתם עסק חדש אז אתם בטח שואלים שאלות כמו: מה זה לוגו? האם לעצב אותו לבד או לשלם למישהו? האם העסק צריך בכלל לוגו? וכו'.. תשובות לכל השאלות ועוד במאמר הבא.
כמו שכולנו כבר יודעים מיתוג הוא אחד השלבים החשובים ביותר לעסקים חדשים. במאמר זה תוכלו לצפות ב-5 טיפים חשובים שיעזרו לכם לבצע מיתוג נכון ויעיל עבור העסק.